PrestaShow Centrum Pomocy

Każdy moduł kupiony w PrestaShow objęty jest 3-miesięcznym wsparciem, które dostarczamy przez ten panel. Uzyskasz tu pomoc związaną z działaniem modułów oraz zamówisz prace programistyczne w Twoim sklepie.

Baza wiedzy (FAQ)

Baza wiedzy jest darmowa i otwarta. Znajdziesz w niej najczęściej zadawane pytania dot. modułów oraz rozwiązania problemów związanych z PrestaShop.

Uzyskaj dostęp do HelpDesk

Wsparcie pogwarancyjne jest płatne. Dzięki temu możemy się rozwijać oraz utrzymać pensje specjalistów dostarczających nowe rozwiązania oraz support dla Waszych sklepów internetowych.

W każdej chwili możesz wydłużyć swój dostęp do HelpDesk, gdy darmowe wsparcie wygaśnie.

Wykorzystaj zasoby naszego zespołu

Na HelpDesk możesz zamawiać prace programistyczne, analityczne i optymalizacyjne związane z sklepem oraz serwerem. Dodatkowe prace wyceniamy z góry i wykonujemy w umówionym terminie.

Komunikacja z HelpDesk

  • Po utworzeniu zgłoszenia otrzymasz maila potwierdzającego.
  • Na 80% zgłoszeń odpowiadamy w ciągu 72H w dni robocze.
  • Jeśli nie odpowiesz w ciągu 7 dni Twoje zgłoszenie zostanie automatycznie zamknięte.