PrestaShow Centrum Pomocy

Każdy moduł kupiony w PrestaShow objęty jest 3-miesięcznym, darmowym wsparciem, które dostarczamy przez ten panel. Uzyskasz tu pomoc związaną z działaniem modułów oraz zamówisz prace programistyczne w Twoim sklepie.

Baza wiedzy (FAQ)

Baza wiedzy jest darmowa i otwarta. Znajdziesz tam najczęściej zadawane pytania dot. użytkowania naszych modułów oraz rozwiązania problemów związanych z PrestaShop.

Uzyskaj dostęp do HelpDesk

Wsparcie pogwarancyjne jest płatne. Dzięki temu możemy się rozwijać oraz utrzymać pensje specjalistów dostarczających nowe rozwiązania oraz wsparcie dla Waszych sklepów internetowych. W każdej chwili możesz wydłużyć dostęp do HelpDesk, gdy darmowe wsparcie wygaśnie.

Wykorzystaj zasoby naszego zespołu

Na HelpDesk możesz zamawiać regularne prace programistyczne, analityczne i optymalizacyjne związane z Twoim sklepem oraz serwerem. Dodatkowe prace wyceniamy z góry i wykonujemy w umówionym terminie.

Komunikacja z HelpDesk

  • Po utworzeniu zgłoszenia otrzymasz maila potwierdzającego.
  • Na 80% zgłoszeń odpowiadamy w ciągu 72H w dni robocze.
  • Jeśli nie odpowiesz w ciągu 7 dni Twoje zgłoszenie zostanie automatycznie zamknięte.