PrestaShow Centrum Pomocy
Każdy moduł kupiony w PrestaShow objęty jest 3-miesięcznym wsparciem, które dostarczamy przez ten panel. Uzyskasz tu pomoc związaną z działaniem modułów oraz zamówisz prace programistyczne w Twoim sklepie.Baza wiedzy (FAQ)
Baza wiedzy jest darmowa i otwarta. Znajdziesz w niej najczęściej zadawane pytania dot. modułów oraz rozwiązania problemów związanych z PrestaShop.Uzyskaj dostęp do HelpDesk
Wsparcie pogwarancyjne jest płatne. Dzięki temu możemy się rozwijać oraz utrzymać pensje specjalistów dostarczających nowe rozwiązania oraz support dla Waszych sklepów internetowych.W każdej chwili możesz wydłużyć swój dostęp do HelpDesk, gdy darmowe wsparcie wygaśnie.
Wykorzystaj zasoby naszego zespołu
Na HelpDesk możesz zamawiać prace programistyczne, analityczne i optymalizacyjne związane z sklepem oraz serwerem. Dodatkowe prace wyceniamy z góry i wykonujemy w umówionym terminie.Komunikacja z HelpDesk
- Po utworzeniu zgłoszenia otrzymasz maila potwierdzającego.
- Na 80% zgłoszeń odpowiadamy w ciągu 72H w dni robocze.
- Jeśli nie odpowiesz w ciągu 7 dni Twoje zgłoszenie zostanie automatycznie zamknięte.
Popularne kategorie w bazie wiedzy
PrestaShop & Google Moja Firma - integracja
PrestaShop & Instagram Integrator (PShowInstagram)
PrestaShop Importer - XML, CSV, API (PShowImporter)
PrestaShop Zaawansowane Zarządzanie Magazynami (PShowAdvancedStocks)