Centrum pomocy PrestaShow

Cieszymy się, że wybrałeś(aś) nasze moduły. Każdy moduł objęty jest 3 miesięcznym darmowym wsparciem gwarancyjnym. Na HelpDesk uzyskasz pomoc związaną z działaniem modułów PrestaShow oraz zamówisz prace programistyczne w Twoim sklepie.


Skorzystaj z zasobów naszego zespołu

Mając dostęp do wsparcia PrestaShow możesz zamawiać dowolne prace programistyczne, analityczne i optymalizacyjne w Twoim sklepie.

Dlaczego dostęp do HelpDesk jest płatny?

Abyśmy mogli utrzymać jakość na oczekiwanym przez Państwa poziomie, pogwarancyjny dostęp do wsparcia jest płatny i możliwy do uzyskania w każdym momencie. Dzięki opłacie utrzymujemy wynagrodzenia programistów gotowych podjąć prace w Państwa sklepie - bezpiecznie i szybko.

Baza wiedzy (FAQ)

Baza wiedzy jest bezpłatna i otwarta. Przed zadaniem pytania zapoznaj się bazą wiedzy. Znajdziesz tam najczęściej zadawane pytania dot. użytkowania naszych modułów oraz rozwiązania problemów związanych z PrestaShop.

Czas odpowiedzi

Na 80% zgłoszeń odpowiadamy w ciągu 72H w dni robocze. Dostaniesz powiadomienie mailowe o każdej odpowiedzi. Nie odpowiadaj na maila. Zaloguj się na HelpDesk, aby zamieścić odpowiedź.

Utwórz zgłoszenie, aby...

  • Zadać pytania dot. działania modułów (najpierw sprawdź FAQ)
  • Zgłosić błędy w instalacji oraz działaniu
  • Zamówić nową funkcjonalność
  • Zamówić indywidualne dostosowanie do Twojego sklepu
  • Zamówić dowolne prace programistyczne i optymalizacyjne sklepu internetowego i serwera
Po utworzeniu zgłoszenia otrzymasz maila potwierdzającego. Nie odpowiadaj na maile - wysyła je automat. Wszystkie uwagi do zgłoszeń zadawaj zawsze w tym panelu.

Zespół PrestaShow - we are creating eCommerce!