Last Updated a year ago

Zapoznaj się z systemem Licencji i Subskrypcji

Spis treści
  1. Co nowego?
  2. Nowy panel dostępu do zakupionych produktów PrestaShow
  3. Licencje oraz subskrypcje
  4. 1 licencja / subskrypcja = 1 domena
  5. Multistore
  6. Wsparcie HelpDesk i aktualizacje modułów
  7. Zmiana domeny

Co nowego?

W 2022/10 wprowadziliśmy nowy system licencjonowania i zarządzania modułami i produktami cyfrowymi PrestaShow. Wydajny system oraz API napisane w technologiach Python i React są wisienką na torcie, która zagwarantuje najwyższą jakości dostarczanych aktualizacji i wsparcia.

  • Nowe metody licencjonowania: Licencja (wieczysta) oraz Subskrypcja (czasowa).
  • Nowy panel dostępu w Moim Koncie
  • Każda licencja oraz każda subskrypcja musi zostać przypisana do domeny, w której będzie używana.
  • Dostęp do wsparcia i aktualizacji jest subskrypcją, którą możesz przypisać do dowolnej domeny utworzonej na Twoim koncie
  • Tworząc zgłoszenie na HelpDesk należy wskazać domenę z ważną subskrypcją na wsparcie.
Bez zmian:
  • Do każdej licencji otrzymujesz gwarancję w postaci 3-miesięcznej subskrypcji dostępu do Wsparcia HelpDesk i Aktualizacji Modułów.
  • Dostęp do Wsparcia HelpDesk i Aktualizacji Modułów możesz kupić w dowolnym momencie
  • Użytkownie HelpDesk, instalowanie modułów oraz korzystanie z aktualizacji nie ulegają zmianie.

Panel dostępu do zakupionych produktów PrestaShow

PrestaShow Control Panel znajdziesz w Moim Koncie. Panel daje dostęp na 1 stronie do wszystkich cyfrowych produktów PrestaShow i pomaga zarządzać Twoimi domenami oraz licencjami i subskrypcjami.

  1. Licencje nie przypisane do żadnej domeny
  2. Subskrypcje nie przypisane do żadnej domeny
  3. Rozszerzenia nie przypisane do żadnej domeny
  4. Twoje domeny
Po kliknięciu domeny otwiera się okno z możliwością pobrania przypisanych do domeny subskrypcji oraz licencji.

Zarządzaj swoimi domenami oraz przypisuj do nich kupione licencje i subskrypcje:
image

Licencje VS Subskrypcje

Każdy produkt w sklepie PrestaShow posiada licencję lub subskrypcję, która przechowuje informacje z unikalnym kluczem produktu, domenach w których produkt może działać oraz o dacie ważności.

  1. Licencja jest wieczysta i może działać w 1 domenie i domenach dodatkowych (multistore, wersja developerska).
    Np. dowolny moduł z PrestaShow możesz użytkować bez ograniczeń czasowych na 1 domenie i domenach dodatkowych.
  2. Subskrypcja jest czasowa i zaczyna upływać od momentu przypisania subskrypcji do domeny. Subskrypcja działa 1 domenie i domenach dodatkowych.
    Np. dostęp do wsparcia HelpDesk i aktualizacji modułów możesz kupić na okres 12 miesięcy i przypisać w dowolnej chwili do dowolnej domeny. Dostępem do wsparcia i aktualizacjami objęte zostaną wszystkie przypisane do domeny moduły.
Informacja o licencji / subskrypcji znajduje się w nagłówku każdego pliku wchodzącego w skład modułu:
image

1 Licencja / 1 Subskrypcja = 1 domena

Każdą kupioną Licencję oraz Subskrypcję należy przypisać do domeny, w której będzie użytkowana. Jeden zakup możesz przypisać do jednej domeny. Licencje i subskrypcje będą działać również w domenach multistore (opcja dodatkowo płatna) oraz podanych przez Ciebie subdomenach developerskich, np.:



Pod znak "?" można wstawić dowolną cyfrę.

Multistore

Moduły mogą działać na wszystkich domenach wchodzących w skład PrestaShop Multistore. Dodatkowe domeny Multistore możesz podać po dokupieniu obsługi Multistore do dowolnego modułu. Jeśli moduł nie posiada obsługi Multistore i zostanie zainstalowany w sklepie PrestaShop Multistore, to będzie działał tylko w 1 sklepie multistore związanym z Twoją domeną.

1 licencję Multistore możesz przypisać do 1 dowolnego modułu na Twoim koncie.
image

Wsparcie HelpDesk i aktualizacje modułów

Kupując moduł otrzymujesz 3 miesięczny dostęp do wsparcia technicznego i aktualizacji modułu. Wsparcie zostanie automatyczne przypisanie do domeny, do której przypiszesz kupiony moduł.

Gdy darmowe wsparcie minie, utracisz dostęp do wsparcia i aktualizacji, ale nadal możesz korzystać z swojego modułu bez ograniczeń czasowych. W każdej chwili możesz zakupić dostęp do wsparcia i aktualizacji.

Kupując Wsparcie techniczne otrzymujesz dostęp do wsparcia oraz do aktualizacji wszystkich modułów, które są przypisane do domeny, do której przypiszesz kupione wsparcie.
Po zakupie subskrypcji na wsparcie, należy ją przypisać do domeny, dla której chcesz korzystać ze wsparcia i aktualizować na niej moduły.

Czas subskrypcji zaczyna upływać dopiero w momencie, gdy przypiszesz ją do domeny.

image

Zmiana domeny

Zmiana domeny dla subskrypcji i licencji jest możliwa. W tym celu otwórz zgłoszenie na HelpDesk lub skontaktuj się z nami mailowo i podaj starą i nową domenę. Po potwierdzeniu zmiany domeny należy pobrać moduł przez Moje Konto lub wykonać aktualizację zainstalowanego modułu, gdy Twój sklep będzie pod nową domeną.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!

Kliknij by skopiować