Last Updated 8 months ago

Nie widać dodanego wpisu. W jaki sposób mogę wyświetlić wpis na froncie sklepu?

Najczęstszym powodem nie wyświetlania się wpisu jest jego błędna konfiguracja. Upewnij się...:

Czy wpis jest włączony?

Należy sprawdzić czy wpis ma zaznaczoną opcję wyświetlania
image


Jeżeli wpis jest wyłączony, można go włączyć:
Z poziomu listy wszystkich wpisów, klikając na czerwony "X"
image

Podczas edycji wpisu:
a. Wchodzimy w edycję wpisu
image

b. Wybieramy zakładkę "Zawartość wpisu":image

c. Na dole zakładki zazanaczmy opcję "Wyświetlany":
image


Czy wpis jest przypisany do co najmniej jednej kategorii?

Można to sprawdzić wchodząc w edycję wpisu w zakładkę "Zawartość wpisu":
image

W dolnej części sekcji zakładki znajduje się opcja "Wyświetl w kategoriach", która musi mieć zaznaczoną przynajmniej jedną kategorię:
image

Czy wpis jest włączony dla danego języka?

Aby upewnić się, że wpis jest włączony dla wybranego języka sklepu, w edycji wpisu, należy przejść do zakładki "Powiązania":
image


Następnie dla opcji "Włącz tylko w wybranych językach" zaznaczyć jęzki, dla których wpis ma być wyświetlany:
image

Please Wait!

Please wait... it will take a second!