Last Updated a year ago
Nie widać dodanego wpisu. W jaki sposób mogę wyświetlić wpis na froncie sklepu?
Najczęstszym powodem nie wyświetlania się wpisu jest jego błędna konfiguracja. Upewnij się...:Czy wpis jest włączony?
Należy sprawdzić czy wpis ma zaznaczoną opcję wyświetlaniaJeżeli wpis jest wyłączony, można go włączyć:
Z poziomu listy wszystkich wpisów, klikając na czerwony "X"
Podczas edycji wpisu:
a. Wchodzimy w edycję wpisu
b. Wybieramy zakładkę "Zawartość wpisu":
c. Na dole zakładki zazanaczmy opcję "Wyświetlany":
Czy wpis jest przypisany do co najmniej jednej kategorii?
Można to sprawdzić wchodząc w edycję wpisu w zakładkę "Zawartość wpisu":W dolnej części sekcji zakładki znajduje się opcja "Wyświetl w kategoriach", która musi mieć zaznaczoną przynajmniej jedną kategorię:
Czy wpis jest włączony dla danego języka?
Aby upewnić się, że wpis jest włączony dla wybranego języka sklepu, w edycji wpisu, należy przejść do zakładki "Powiązania":Następnie dla opcji "Włącz tylko w wybranych językach" zaznaczyć jęzki, dla których wpis ma być wyświetlany: